mulla ei pitänyt olla tänään syytä kirjoittaa, mutta olipas sittenkin.

"intiimijutut" oli alkuun syy tapailla. niissä merkeissä menikin ihan hiton hyvin- ja usein. silloin alkuun. bla bla, vanha tarina, vietettiin aikaa muutenkin enemmän yhessä ja diipa daapa, nyt asutaan yhteistä taloa ja niin edespäin. mutta makuuhuoneen puolella ei oikein tahdo toimia. syyt on syvemmällä kuin pelkästään itse seksissä, mutta mulla ole aihetta ruotia kaikkia syitä täällä, kun ne muutenkin tiedän.

kummastuttaa miten paljon se tuntuu olevan välillä mulle ongelma. ja iso sellainen. ehkä suurempi syy on se ettei asiasta voi keskustella mitenkään. jos sanoo suoraan, on ilkeä, jos koittaa kierrellä, toinen heittäytyy tahallaan tyhmäksi, jos kysyy nätisti niin suhtaudun alentuvasti. jotenkinhan tästä olis päästävä eteenpäin?

mulla oli joskus kesäkolli jonka kanssa seksi oli loistavaa. kuitenkin, kun juttu alkoi käydä vakavaksi, pakkasin kamat ja vaihdoin maisemaa, kun tiesin ettei me sovittu mitenkään yhteen. niin vähän seksillä on oikeasti väliä. miksi se nyt kuitenkin tuntuu jotenkin kynnyskysymykseltä?

 

 

mulle kasvaa perkeleen viisuri suoraan poskeen. kolme muuta on kasvaneet nätisti paikoilleen. vittu.